Seznam slovenskih virov in literature

Navajamo drugo literaturo povezano z medijsko pismenostjo. V primeru, da imate informacijo o dodatnem viru nas prosim obvestite.

Znanstvena in strokovna monografija

Seznam znanstvenih monografij na temo medijev v slovenskem prostoru med letu 2016 in 2023 je dostopen tukaj.

  • Antloga, Špela (2021): Slovenščina na dlani 4. Maribor, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba. [Elektronski vir]
  • Baggia, Alenka (2021): Znanstveno-raziskovalni trendi na področju digitalne preobrazbe. Maribor: Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba. [Elektronski vir]
  • Banjac, Marinko  (2016): Meje razumevanja trajnostnega razvoja v slovenski politiki, ekonomiji, civilni družbi in medijih. Ljubljana: Fakulteta za družbene vede, Založba FDV. [Elektronski vir]
  • Bernik, Igor (2016): Sodba v imenu medijev: punitivnost v slovenskih medijskih prispevkih o kriminaliteti. Ljubljana: Inštitut za kriminologijo pri Pravni fakulteti. [Elektronski vir]
  • Brdnik, Saša, Tomi Perša, Gregor Polančič, Ines Kožuh, Dejan Romih (2023): Analitični pogled na najvidnejše družbene medije v letu 2023. Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko. Maribor: Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba. [Elektronski vir]
  • Crnović, Deja  (2021): Politika kot medijski performans. Ljubljana: Založba ZRC.
  • Faganel, Armand in Trnavčevič, Anita (2016): Diskurz marketizacije javnega visokošolskega izobraževanja skozi časopisne članke. Koper, Založba Univerze na Primorskem. [Elektronski vir]
  • Ferjan, Marko (2017): Poslovno komuniciranje. Maribor: Univerzitetna založba Univerze. [Elektronski vir]
  • Goriup, Jana, Barbara Grintal, Peter Seljak, Peter, Suzana Mežnarec Novosel, Danijela Lahe, Andrej Koren (2023): Starejši odrasli v času epidemije COVID-19 v luči družbenih sprememb in digitalizacije. Maribor: Alma Mater Press. [Elektronski vir]
  • Globokar, Roman (2021): Vzgojni izzivi šole v digitalni dobi. Ljubljana: Teološka fakulteta, [Elektronski vir]
  • Hočevar, Tadeja (2020): Poročanje o alkoholu v medijih: priporočila za javnozdravstveno ustrezno poročanje o alkoholnih pijačah v množičnih medijih. Ljubljana, Nacionalni inštitut za javno zdravje. [Elektronski vir]
  • Innis, Harold A. (2018): Pristranost komuniciranja. Ljubljana: Fakulteta za družbene vede, Založba FDV.
  • Istenič, Andreja (2020): Izobraževalna tehnologija in izgradnja avtentičnega učnega okolja. Ljubljana: Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo; Koper, Univerza na Primorskem. [Elektronski vir]
  • Jesenšek, Marko (2022): Poglavja iz zgodovine prekmurskega knjižnega jezika. Maribor: Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba. [Elektronski vir]
  • Kotnik, Vlado (2016): Homo academicus in mediji: Bourdieujevske meditacije. Koper: Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales.
  • Kotnik, Vlado (2019): Medijske etnografije: k antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja. Koper: Založba Univerze na Primorskem. [Elektronski vir]
  • Kristovič, Sebastjan, Pangrčič, Polonca in Kristovič, Jasmina (2022): Logopedagogika: holistični vzgojno-izobraževalni pristop za 21. stoletje. [Elektronski vir]
  • Marjanovič Umek, Ljubica, Fekonja, Urška in Hacin Beyazoglu, Kaja (2020): Zgodnja pismenost otrok: razvoj, spremljanje in spodbujanje. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete. [Elektronski vir]
  • Oblak Črnič, Tanja  (2020): Mladost na zaslonu: konteksti in protislovja medijskih kultur mladih. Ljubljana: Fakulteta za družbene vede, Založba FDV.
  • Pušnik, Maruša  (2019): Kulturna zgodovina elektronskih medijev: od telefona do walkmana. Ljubljana: Fakulteta za družbene vede, Založba FDV. [Elektronski vir]
  • Rek, Mateja (2021): Medijska vzgoja in pismenost v Sloveniji. Ljubljana: Vega.
  • Rek, Mateja (2019): Umetnost komuniciranja v kontekstu pozne moderne. Ljubljana: Vega.
  • Rošker, Jana S. (2021) Kriza kot nevarnost in upanje: etika pandemij, razcvet avtokracij in sanje o avtonomiji v transkulturni perspektivi. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete. [Elektronski vir]
  • Rothenbuhler, Eric W. (2016): Ritualno komuniciranje: od vsakdanje konverzacije do medijsko posredovane ceremonije. Ljubljana: Fakulteta za družbene vede: Znanstvenoraziskovalni center SAZU.
  • Šmitek, Zmago (2016): Mandale: tajni vrtovi razsvetljenja. Ljubljana: Beletrina. [Elektronski vir]
  • Teršek, Andraž (2018): Svoboda izražanja, mediji in demokracija v postfaktični družbi: filozofske, teoretične in praktične refleksije. Ljubljana: Lexpera, GV založba.
  • Toporišič, Tomaž (2018): Medmedijsko in medkulturno nomadstvo: o vezljivosti medijev in kultur v sodobnih uprizoritvenih praksah. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. [Elektronski vir]
  • Tratnik, Polona (2016): Umetnost kot intervencija. Ljubljana: Sophia.
  • Trawny, Peter  (2022): Tehnika. Kapital. Medij: univerzalno in svoboda. Ljubljana: Založba Univerze.
  • Turnšek, Maja (2022): Filmski turizem in turizem popularne kulture. Maribor: Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba. [Elektronski vir]
  • Vaupotič, Aleš (2019): Vprašanje realizma. Nova Gorica: Založba Univerze.
  • Velikonja, Mitja (2022): Podobe nestrinjanja: politični grafiti in street art postsocialistične tranzicije. Ljubljana: Mladinska knjiga. [Elektronski vir]
  • Vodeb, Oliver, Rok Klemenčič (2023): Radical intimacies : designing non-extractive relationalities. Bristol,Chicago: Intellect.
  • Zadel, Maja (2020): Transkulturnost v objemu nacionalizma. Koper: Znanstveno-raziskovalno središče, Annales ZRS.
  • Zadnikar, Gita (2016): Družbena gibanja in njihovi mediji: revolucionarna pot od svobodnega radia do televizije na ulici. Ljubljana: Inštitut za civilizacijo in kulturo – ICK.

Izbor še nekaterih drugih relevantnih del, ki se nanašajo na medijem sorodna področja npr. komuniciranja, tehnologije, raziskovanja (posodobljeno decembra 2023).

  • Haramija, Dragica (ur.) (2017): Bralna pismenost v predšolski vzgoji in izobraževanju Maribor, Univerzitetna založba Univerze. [Elektronski vir]
  • Haramija, Dragica in Simona Pulko (ur.) (2021): Pogledi na slovenščino kot neprvi jezik v zgodnjem izobraževanju. Maribor, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba: Pedagoška fakulteta. [Elektronski vir]
  • Kaluža, Jernej in Sašo Slaček Brlek (ur.) (2020): V senci digitalnih velikanov: sodobni trendi v slovenskem digitalnem novinarstvu. Ljubljana, Fakulteta za družbene vede, Založba FDV [Elektronski vir]
  • Kljajić Borštnar, Mirjana in Andreja Pucihar (ur.) (2022): Znanstveno-raziskovalni izzivi na poti digitalne preobrazbe. Maribor, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba. [Elektronski vir]
  • Kraigher, Alenka (ur.) (2018): Cepljenje: stališča in odnos ključnih javnosti do cepljenja v Sloveniji. Ljubljana, Nacionalni inštitut za javno zdravje. [Elektronski vir]
  • Lazar, Irena, Aleksander Panjek in Jonatan Vinkler (ur.) (2020): Mikro in makro: pristopi in prispevki k humanističnim vedam ob dvajsetletnici UP Fakultete za humanistične študije. Knj. 2. Koper, Založba Univerze na Primorskem. [Elektronski vir]
  • Naterer, Andrej (ur.) (2018): Mladi in mediji. Maribor, Kulturni center.
  • Nikolovski, Gjoko in Natalija Ulčnik (ur.) (2020): Slavistična prepletanja 1. Maribor, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba. [Elektronski vir]
  • Nikolovski, Gjoko in Natalija Ulčnik (ur.) (2022): Slavistična prepletanja 2. Maribor, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba. [Elektronski vir]
  • Nikolovski, Gjoko in Natalija Ulčnik (ur.) (2022): Slavistična prepletanja 3. Maribor, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba. [Elektronski vir]
  • Nikolovski, Gjoko in Natalija Ulčnik (ur.) (2022): Slavistična prepletanja 4. Maribor, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba. [Elektronski vir]
  • Ovin, Rasto, Pedja Ašanin Gole in Anita Maček (ur.) (2018): Izzivi uporabnih poslovnih in družbenih študij: monografija Doba fakultete 2018. Maribor, Doba Fakulteta za uporabne poslovne in družbene študije.
  • Pajnik, Mojca in Breda Luthar (ur.) (2019): Mediji in spol: strukture in prakse neenakosti. Ljubljana, Fakulteta za družbene vede.
  • Perenič, Urška in Aleksander Bjelčevič (ur.) (2018): Starejši mediji slovenske književnosti: rokopisi in tiski. Ljubljana, Znanstvena založba Filozofske fakultete. [Elektronski vir]
  • Pogorevc, Petra in Tomaž Toporišič (ur.) (2021): Drama, tekst, pisava 2. Ljubljana, Mestno gledališče ljubljansko.
  • Pušnik, Tomaž in Marinko Banjac (2022): Politična participacija mladih onkraj volitev: konceptualni premisleki in izzivi proučevanja. Ljubljana, Fakulteta za družbene vede, Založba FDV. [Elektronski vir]
  • Splichal, Slavko (2020): Premisleki o prihodnosti javnih medijev. Ljubljana, Fakulteta za družbene vede, Založba FDV. [Elektronski vir]
  • Šprajc, Polona (ur.) (2022): Management v krizah: izbrana poglavja. Maribor, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba. [Elektronski vir]

Učbeniki, delovni zvezek, učna gradiva

Zborniki in poročila

Zborniki:

  • Demšar, Mojca (ur./prevod) (2000): Medijska vzgoja. Zbirka Sodobna pedagogika, Ljubljana, Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije.
  • Erjavec, Karmen in Liana Kalčina (ur.) (2000): Media education = Vzgoja za medije = Medijski odgoj = Medijsko obrazovanje = Mediu mska edukacija. Ljubljana, Informacijsko dokumentacijski center Sveta Evrope, Narodna in univerzitetna knjižnica, Open Society Institute Slovenia.
  • Erjavec, Karmen in Volčič Zala (ur.) (1999): Research on media education = Zbornik raziskav o medijskih vplivih na otroke. Ljubljana, Poletna šola Media education/Vzgoja za medije: Zavod za odprto družbo: Fakulteta za družbene vede.
  • Marijana Kolenko, Metka Lesjak (ur.) (2023): Ujeti v mreže omrežje. Celje: Osnovna šola Lava.
  • Mertnik, Matej (2021): 9. ZNANSTVENA KONFERENCA Z MEDNARODNO UDELEŽBO: Za človeka gre: Digitalna transformacija v znanosti, izobraževanju in umetnosti / Zbornik povzetkov. Maribor, AMEU – ECM, Alma Mater Press. [Elektronski vir]

Izbrana poročila:

Priročniki

  • Erjavec, Karmen in Volčič Zala (1999): Medijska pismenost: priročnik za učitelje osnovne šole. Ljubljana, DZS.
  • Merljak Zdovc, Sonja (2019): Otroci in mediji: Iskanje resnice v svetu novic. Društvo novinarjev Slovenije in Zavod Časoris. [Elektronski vir]
  • Šterk, Tanja, Tina Zupanič in Alenka Žavbi (2007): Kaj morate vedeti o internetu, pa si ne upate vprašati svojih otrok?: priročnik za starše. Ljubljana, Projekt SAFE-SI, Fakulteta za družbene vede, Center za metodologijo in informatiko, Kočevski tisk.
  • Verdonik, Darinka (2016): Komunikacijska kompetenca in medijska pismenost : skripta. Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Inštitut za medijske komunikacije. [Elektronski vir]

Članki

  • Andersen, Neil (2000): Pomoč učiteljem pri uvajanju novosti. Vzgoja: revija za učitelje, vzgojitelje in starše ISSN: 1580-0482. Let. 2, št. 8 (dec. 2000), str. 20-21.
  • Bartol, Andrej (1999): Medijska vzgoja v srednjem šolstvu. Vzgoja: revija za učitelje, vzgojitelje in starše ISSN: 1580-0482. Letn. 1, št. 1 (apr. 1999), str. 40-41.
  • Bajc, Sabina (2022): Uporaba IKT v vrtcu – izdelava animiranega filma. Realka ISSN 2784-6903. št. 13 (22. jul. 2022), str. 1-10.
  • Bašić-Hrvatin, Sandra (1997): Medijska (ne)pismenost: Manca Košir, Rajko Ranfl: Vzgoja za medije. Razgledi: tako rekoč intelektualni tabloid ISSN: 1318-0401. Letn. 6, št. 8(1087) (16.IV.1997), str. 20.
  • Batič, Janja (2007): Uporaba učnih medijev pri poučevanju prostorskega oblikovanja pri likovni vzgoji. Pedagoška obzorja = Didactica Slovenica : časopis za didaktiko in metodiko. Letn. 22, št. 3/4 (2007), str. 53-62.
  • Bizjak, Mariša in Kavčič, Elena (2006): Zaščitimo otroke: iščejo otroci pornografijo ali pornografija njih? Vzgoja: revija za učitelje, vzgojitelje in starše ISSN: 1580-0482. Letn. 8, št. 31(3) (okt. 2006), str. 14.
  • Bosnič, Tamara (2008): Film kot učni pripomoček pri pouku tujih jezikov. Učenje in poučevanje tujih jezikov na Slovenskem: pregled sodobne teorije in prakse. Str. 761-776.
  • Budhina, Alenka (2008): Uvod v uporabo filma pri pouku angleškega jezika. Učenje in poučevanje tujih jezikov na Slovenskem: pregled sodobne teorije in prakse. Str. 777-789.
  • Ciber, Nataša in Mira Sedmak (2022): Digitalna, medijska in informacijska pismenost v specialnih knjižnicah. Knjižničarske novice ISSN 2738-5523 (26. maj 2022).
  • Coral, Dario (2000): Biti učitelj vzgoje za medije. Vzgoja: revija za učitelje, vzgojitelje in starše ISSN: 1580-0482. Letn. 2, št. 8 (dec. 2000), str. 19-20.
  • Duh, Matjaž (1998): Kvaliteta medijev pri likovni vzgoji. Kvaliteta u odgoju i obrazovanju: zbornik radova = The quality in education and teaching collection of scientific papers. Str. 489-496.
  • Duh, Matjaž (1999): Likovna vzgoja in multimedija. Vzgoja in izobraževanje v informacijski družbi. Str. 515-518.
  • Erjavec, Karmen (1999): Medijska pismenost: kakšno znanje potrebuje državljan v “medijski družbi”? Andragoška spoznanja: prva slovenska revija za izobraževanje odraslih = Journal of adult education in Slovenia ISSN: 1318-5160. Let. 5, št. 3 (1999), str. 55-60.
  • Erjavec, Karmen (1999): Vzgoja za medije: medijska pismenost in aktivno državljanstvo. Andragoška spoznanja: prva slovenska revija za izobraževanje odraslih = Journal of adult education in Slovenia ISSN: 1318-5160. Let. 5, št. 4 (1999), str. 39-42.
  • Erjavec, Karmen (2000): Medijska pismenost kot pogoj uspešne politične socializacije. Teorija in praksa: družboslovna revija ISSN: 0040-3598. Let. 37, št. 4 (julij/avgust 2000), str. 672-685.
  • Erjavec, Karmen (2005): Zgodnje medijsko opismenjevanje. Sodobna pedagogika = Journal of contemporary educational studies ISSN: 0038-0474. Letn. 56, Posebna izd. (2005), str. 188-202.
  • Erjavec, Karmen (2007): Televizija – član družine? Naša družina: mesečna priloga tednika Družina ISSN: 1318-5861. Letn. 17, št. 1 (jan. 2007), str. 10-12.
  • Erjavec, Karmen (2007): Vzgojo za medije na vse stopnje. Razgledi: tako rekoč intelektualni tabloid ISSN: 1318-0401. Letn. 58, št. 19 (8. dec. 2007), str. 1.
  • Erjavec, Karmen (2009): Lastna medijska izkušnja je izjemno pomembna za lažje razumevanje in obvladovanje medijskega sveta / Karmen Erjavec; spraševala je Betka Vrbovšek. Vzgojiteljica : revija za dobro prakso v vrtcih ISSN: 1580-6065. Letn. 11, št. 5 (sep.-okt. 2009), str. 16-18.
  • Erjavec, Karmen (2009): Vzgoja za medije in koncept medijske pismenosti v informacijski družbi. Sodobna pedagogika = Journal of contemporary educational studies ISSN: 0038-0474. Letn. 60, št. 2 (200TI= 9), str. 20-36.
  • Erjavec, Karmen (2009): Žanrska medijska pismenost : primer analize risanke Sneguljčica in sedem palčkov. Pedagoška obzorja = Didactica Slovenica : časopis za didaktiko in metodiko ISSN: 0353-1392. Letn. 24, št. 3/4 (2009), str. 36-52.
  • Erjavec, Karmen (2010): Medijska pismenost osnovnošolk in osnovnošolcev v informacijski družbi. Sodobna pedagogika, ISSN: 0038-0474. Letn. 61 = 127, št. 1 (mar. 2010), str. 156-191.
  • Erjavec, Karmen (2011): Mnenja osnovnošolskih učiteljev o implementaciji interneta v pouk. Pedagoška obzorja = Didactica Slovenica: časopis za didaktiko in metodiko ISSN: 0353-1392. Letn. 26 št. 1/2 (2011), str. 140-156.
  • Erjavec, Karmen (2011): Opredelitev in stališča otrok do internetne pornografije. Šolsko polje: revija za teorijo in raziskave vzgoje in izobraževanja. Letn. 22, št. 3/4 (2011), str. 41-61, 201-203
  • Erjavec, Karmen (2012): Facebook in informalno učenje slovenskih dijakov. Pedagoška obzorja = Didactica Slovenica: časopis za didaktiko in metodiko ISSN: 0353-1392. Letn. 27 [št.] 3/4 (2012), str. 99-116.
  • Erjavec, Karmen (2013): Informal Learning Through Facebook among Slovenian Pupils. Comunicar (Huelva). Letn. 20, no. 41, 13 str.
  • Erjavec, Karmen (2013): Vloga interneta pri integraciji mladih priseljencev iz držav nekdanje Jugoslavije v slovensko družbo. [Tiskana izd.] Št. 37, str. 7-20.
  • Erjavec, Karmen, Vočič, Zala (2010): Information Literacy: a Means of Preparing the Students in Slovenia for the Information Society. J. child. media (Print). Letn. 4, št. 1, str. [59]-76.
  • Fabčič, Melanija, Elizabeta Bernjak (2023): Metafore v diskurzu o podnebnih spremembah v slovenskih, nemških in madžarskih medijih. Pomurska obzorja DOI 10.18690/pomurska-obzorja.10.18.73-96.2023. Letn. 10, št. 18, str. 73-96.
  • Filipčič, Vincenc (2009): Opredelitve medijske vzgoje in medijske pismenosti v nekaterih dokumentih in teoretskih razpravah. Vzgoja in izobraževanje: revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela ISSN: 0350-5065. Letn. 40, št. 1 (2009), str. 44-48.
  • France Pavlin, Karmen (2009): Otrok se v potrošnika razvija v predšolskem obdobju. Vzgojiteljica: revija za dobro prakso v vrtcih ISSN: 1580-6065. Letn. 11, št. 3 (maj-jun. 2009), str. 24-27.
  • Furlan, Marina (2010): Kako ločiti virtualni svet od realnega: elektronski mediji:prijatelji ali sovražniki? Primorske novice ISSN: 1854-0570. Letn. 64, št. 287 (10. dec. 2010), str. 20.
  • Gačnik, Darja (2010): Medijska etika: vprašanje medijske kulture. PP : pravna praksa: časopis za pravna vprašanja ISSN: 0352-0730. Letn 29, št. 31/32 (19. avg. 2010), str. 11-13.
  • Gider, Nataša (2012): Medijske in podjetniške vsebine za Rome: Šolsko ministrstvo bo financiralo triletna programa Medijska pismenost za Rome ter Podjetništvo za Rome, v katerih bodo izobraževali učitelje oziroma mentorje. Večer ISSN: 0350-4972. Letn. 68, [št.] 50 (1. mar. 2012), str. 22.
  • Golob, Tea, Matej Makarovič in Mateja Rek (2021): Meta-reflexivity for resilience against disinformation [Meta-reflexividad para la resiliencia contra la desinformación]. Comunicar. Letn. 29, št. 66 (1. jan 2023) str. 103-112.
  • Golob, Tea, Matej Makarovič, in Mateja Rek. (2023): Parents’ meta-reflexivity benefits media education of children. [La meta-reflexividad de los padres beneficia la educación mediática de los niños]. Comunicar. Letn. 31, št. 76 (1. jul. 2023) str. 97-106.
  • Gombač, Blanka (2011): Izbirni predmet vzgoja za medije – tisk. Didakta ISSN: 0354-0421. Letn. 21, št. 144 (apr. 2011), str. 47-50.
  • Honzak, Mojca (1998): Prenova pouka slovenščine – poskus v praksi. Slovenščina v šoli ISSN: 1318-864X.Letn. 3, št. 3 (junij 1998), str. 13-18.
  • Horvat, Marjan (2008): Lažne podobe resničnosti: manipulacije s fotografijami. Mladina ISSN: 0350-9346. Št. 36 (5. sep. 2008), str. 56-57.
  • Hrovat, Lilijana in Udovč, Ksenja (2010): Vzgoja za medije in otrokova identiteta. Educa: strokovna revija za področje varstva, vzgoje in izobraževanja predšolskih otrok in otrok na razredni stopnji osnovne šole ISSN: 0353-9369. Letn. 19, št. 6 (dec. 2010), str. 13-18.
  • Hrženjak, Majda (2004): Vsebinske opredelitve kulturne vzgoje med koncepti otroštva in kulture. Šolsko polje: revija za teorijo in raziskave vzgoje in izobraževanja ISSN: 1581-6036. Letn. 15, št. 3/4 (jesen 2004), str. 5-22.
  • Jakopič, Kaja (2009): Otroci na internetu. Medijska preža: bilten za opazovanje medijev : = media watch newsletter ISSN: C501-865X; 1580-8386. št. 34/35 (maj 2009), str. 59.
  • Jereb-Miklavčič, Tatjana (2000): Šolski parlament: izziv učiteljem in učencem. Educa: strokovna revija za področje varstva, vzgoje in izobraževanja predšolskih otrok in otrok na razredni stopnji osnovne škole ISSN: 0353-9369. Letn. 8, št. 4 (1999/2000), str. 61-66.
  • Jeriček Klanšček, Helena (2000): Medijska pismenost. Vzgoja: revija za učitelje, vzgojitelje in starše ISSN: 1580-0482. Letn. 2, št. 8 (dec. 2000), str. 5.
  • Jontes, Dejan in Tanja Oblak Črnič (2019): Digitalno nasilje v perspektivi medijskih študij: pomen medijske potrošnje in vsakdanjega življenja mladih.
  • Jontes, Dejan in Veronika Tašner (2022): Uvodnik: medijski repertoarji mladih v času globoke mediatizacije. Družboslovne razprave = Social science forum ISSN 0352-3608, Letn. 38, št. 100 (2022), str. 11-19.
  • Šolsko polje: revija za teorijo in raziskave vzgoje in izobraževanja ISSN 1581-6036. Letn. 30, št. 1/2 (2019), str. 119-136, 184-185.
  • Kastelic Hočevar, Magda (2005): Vpliv medijev na vzgojo mladih. Vzgoja: revija za učitelje, vzgojitelje in starše ISSN: 1580-0482. Letn. 7, št. 28 (4) (dec. 2005), str. 42-43.
  • Keber, Mateja (2021): Medijska in informacijska pismenost: prepoznavanje najpogostejših načinov zanikanja znanosti. Knjižničarske novice ISSN 2738-5523 (Apr. 2021).
  • Keber, Mateja (2021): Vloga knjižnic pri prepoznavanju lažnih novic. Knjižničarske novice ISSN 2738-5523 (Apr. 2021).
  • Kellner, Douglas (2007): Novi mediji in nove pismenosti : rekonstrukcija vzgojno izobraževalnega dela za novo tisočletje. Vzgoja in izobraževanje: revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela ISSN: 0350-5065. Letn. 38, št. 4 (2007), str. 12-28.
  • Kink, Stanislav (2007): Medijska pismenost in koncept vzgoje za medije [Elektronski vir]. Modeli vzgoje v globalni družbi [Elektronski vir] = The models of education in global society: zbornik I. mednarodne konference vzgojiteljev dijaških domov, Ljubljana, 12. in 13. april 2007,  str. 241-246.
  • Koren Ošljak, Katja (2022): Gender-specific digital competences within the families: media literacy and digital skills from the perspective of children. Prispevek na konferenci: Rethink impact: book of abstracts: ECREA 2022, 9th European Communication Conference,19 – 22 October 2022, str. 350, Aarhus, Denmark.
  • Koren Ošljak, Katja, Nika Šušterič, Veronika Tašner (2022): Formiranje medijske pismenosti mladih na presečišču družine, šole in vrstniških skupin. Družboslovne razprave = Social science forum ISSN 0352-3608. Letn. 38, št. 100 (2022), str. 55-84.
  • Koren Ošljak, Katja, Nika Šušterič, Nika in Veronika Tašner (2022): Formiranje medijske pismenosti mladih na presečišču šole, družine in vrstnikov. Prispevek na konferenci: Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: digitalizacija vzgoje in izobraževanja – priložnosti in pasti: zbornik povzetkov: 7. znanstvena konferenca, Ljubljana, 21. in 22. september 2022, str. 66-68.
  • Kovačič, Andrej, Barbara Mavri in Mateja Rek (2016): Predšolski otroci in vpliv medijev. Pedagoška obzorja = Didactica Slovenica: časopis za didaktiko in metodiko. ISSN 0353-1392, Letn. 31, [št.] 2 (2016), str. 20-35.
  • Kovačič, Andrej in Srečo Zakrajšek (2017): Uporaba zaslonov in medijska pismenost predšolskih otrok v vrtcih. Pedagoška obzorja = Didactica Slovenica: časopis za didaktiko in metodiko ISSN 0353-1392, Letn. 32, [št.] 2 (2017), str. 18-32.
  • Kovačič, Andrej, Bojan Macuh, Andrej Raspor, Marko Sraka in Matjaž Škrabar (2018): Starši kot medijski opismenjevalci osnovnošolskih otrok prve in druge triade. Pedagoška obzorja : časopis za didaktiko in metodiko, 2018, letn. 33, št. 2, str. 20-37.
  • Kovačič, Andrej, Srečo Zakrajšek. Uporaba zaslonov in medijska pismenost predšolskih otrok v vrtcih. Pedagoška obzorja: časopis za didaktiko in metodiko. Letn. 32, št. 2, str. 18-32
  • Kovačič, Andrej, Mateja Rek. Factors increasing media exposure of preschool children. The new educational review, 2016, Letn. 45, str. 249-257
  • Kovačič, Andrej, Barbara Mavri, in Mateja Rek (2016): Predšolski otroci in vpliv medijev. Pedagoška obzorja: časopis za didaktiko in metodiko (2016). Letn. 31 št. 2, str. 20-35.
  • Košir, Manca (1994): Vzgoja za medije. 1, Moč sugeriranih podob. Otrok in družina: revija za družinsko in družbeno vzgojo ISSN: 0030-6681. Let. 43, št. 4 (april 1994), str. 6-8.
  • Košir, Manca (1994): Vzgoja za medije. 15, Starši jo potrebujejo, učitelji jo hočejo. Otrok in družina : revija za družinsko in družbeno vzgojo ISSN: 0030-6681. Let. 44, št. 7/8 (julij/avgust 1999), str. 4-5.
  • Košir, Manca (1994): Vzgoja za medije. 2, Resničnost in resnica. Otrok in družina: revija za družinsko in družbeno vzgojo ISSN: 0030-6681. Let. 43, št. 5 (maj 1994), str. 10-11.
  • Košir, Manca (1994): Vzgoja za medije. 4, Zasvojenost s televizijo. Otrok in družina: revija za družinsko in družbeno vzgojo ISSN: 0030-6681. Let. 43, št. 7/8 (julij/avgust 1994), str. 4-5.
  • Košir, Manca (1994): Vzgoja za medije. 5, Osvajajoči šarm reklam. Otrok in družina: revija za družinsko in družbeno vzgojo ISSN: 0030-6681. Let. 43, št. 9 (september 1994), str. 2-3.
  • Košir, Manca (1994): Vzgoja za medije. 6, Prodor blagovnih znamk v otroški svet. Otrok in družina: revija za družinsko in družbeno vzgojo ISSN: 0030-6681.- Let. 43, št. 10 (oktober 1994).
  • Košir, Manca (1994): Vzgoja za medije. 7, Nasilje, grobost in slabe novice. Otrok in družina: revija za družinsko in družbeno vzgojo ISSN: 0030-6681.- Let. 43, št. 11 (november 1994), str. 2-3.
  • Košir, Manca (1995): Čas množičnih občil: medijska vzgoja. Nova revija: mesečnik za kulturo ISSN: 0351-9805. Let. 14, 158 (1995), str. 20-25. Priloga Ampak.
  • Košir, Manca (1995): Vzgoja za medije. 10, Wrestling, idoli in junaki. Otrok in družina : revija za družinsko in družbeno vzgojo ISSN: 0030-6681. Let. 44, št. 2 (februar 1995), str. 4-5.
  • Košir, Manca (1995): Vzgoja za medije. 11, Je čas afer in čas sovraštva. Otrok in družina: revija za družinsko in družbeno vzgojo ISSN: 0030-6681. Letn. 44, št. 3 (marec 1995), str. 4-5.
  • Košir, Manca (1995): Vzgoja za medije. 12, Preiskovalno novinarstvo: moč, ki spreminja svet? Otrok in družina: revija za družinsko in družbeno vzgojo ISSN: 0030-6681. Letn. 44, št. 4 (april 1995), str. 2.
  • Košir, Manca (1995): Vzgoja za medije. 13, Dvaindvajsetletnik ustrelil brata in starše – navdih s televizije? Otrok in družina: revija za družinsko in družbeno vzgojo ISSN: 0030-6681.- Let. 44, št. 5 (maj 1995), str. 4.
  • Košir, Manca (1995): Vzgoja za medije. 14, Šolarji nimajo praznih glav. Otrok in družina: revija za družinsko in družbeno vzgojo ISSN: 0030-6681. Letn. 44, št. 6 (junij 1995), str. 6-7.
  • Košir, Manca (1995): Vzgoja za medije. 9, Prostor dobrega, prostor zla. Otrok in družina: revija za družinsko in družbeno vzgojo ISSN: 0030-6681. Letn. 44, št. 1 (januar 1995), str. 4-5.
  • Košir, Manca (1998): Čas množičnih občil terja vzgojo za medije. Vzgoja za medije in z mediji: [zbornik Mednarodne konference vzgoje za medije in z mediji, Piran, maj1997].- Str. 93-100.
  • Košir, Manca (2000): Vzgoja za medije kot potreba časa. Vzgoja: revija za učitelje, vzgojitelje in starše ISSN: 1580-0482. Letn. 2, št. 8 (2000), str. 6-7.
  • Košir, Manca (2005): Knjigo v vzgojo za medije. Zgubljeno v prodaji: slovenska knjiga med državo in trgom v tretjem tisočletju: [sedem pogledov na prihodnost slovenske knjige], str. 133-153.
  • Košir, Manca in Kralj, Dimitrij (1995): Vzgoja za medije. 8, Problem nasilnosti in arogance reklame. Otrok in družina : revija za družinsko in družbeno vzgojo ISSN: 0030-6681.- Let. 43, št. 12 (december 1994), str. 8-9.
  • Krawczyk, Saša (2020): O medijski vzgoji in medijski pismenosti. Vzgojiteljica: revija za dobro prakso v vrtcih. ISSN 1580-6065, Letn. 22, št. 2 (mar.-apr. 2020), str. 13-15.
  • Krečič, Peter (2008): Likovna ali medijska vzgoja? Medijska vzgoja in produkcija ISSN: 1855-3354. Letn. 1, št. 1 (mar. 2008), str. 3-7.
  • Križnar, Naško (1998): Vizualna dokumentacija in medijska vzgoja v osnovni šoli. Mladinska raziskovalna dejavnost v Ljubljani. Letn. 3. str. 23-27.
  • Kržišnik, Erika (2023): Nekaj stalnih, nekaj nevarnih in nekaj težavnih lastnosti rabe frazeologije v medijskih besedilih. Teorija in praksa DOI 10.51936/tip.60.2.221. Letn. 60, št. 2, str. 221–236.
  • Lah, Peter in Purger, Simon (2010): Medijska pismenost. V: Vzgoja: revija za učitelje, vzgojitelje in starše ISSN: 1580-0482. Letn. 12, št. 48 (dec. 2010), str. 44-45.
  • Lepen, Kristina (2012): En klik, tisoč posledic : nekaj pravil varnega vedenja na internetu za otroke in starše. Vzgoja: revija za učitelje, vzgojitelje in starše ISSN: 1580-0482. Letn. 14, št. 55 (sep. 2012), str. 5-7.
  • Lepičnik-Vodopivec, Jurka Hmelek Maja (2008): Kaj in kako starši ocenjujejo v otroških revijah. Didactica Slovenica : časopis za didaktiko in metodiko ISSN: 0353-1392. Letn. 23, št. 3/4 (2008), str. 31-52.
  • Lešnik, Ivan (2006): Sodobna medijska glasba in glasbeni razvoj otrok. Zgodnje učenje in poučevanje otrok.- str. 591-597.
  • Lobe, Bojana (2011): Slovenski otroci na internetu. Emzin : revija za kulturo : = culture magazine ISSN: 1318-5497.- Letn. 21, št. 1/2 (jun. 2011), str. 93-94.
  • Lozar, Matej, Urška Martinc in Igor Pesek (2022): Media literacy and child development: age appropriateness matters most. INTED 2022: conference proceedings: 16th annual International Technology, Education and Development Conference (7-8 March, 2022), str. 8932-8935.
  • Luthar, Breda, Maruša Pušnik in  Dejan Jontes (2022): Branje v polimedijskem okolju in (nove) oblike generacijske subjektivacije. Družboslovne razprave = Social science forum ISSN 0352-3608. Letn. 38, št. 100 (2022), str. 85-107.
  • Macuh, Bojan, Raspor, Andrej, Sraka, Marko, Kovačič, Andrej. Media exposure and education of first to six grade children from slovenia-parent opinions. International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education, 2018. Letn. 6, št. 3, str. 49-58.
  • Maček, Patricij (2019): Medijska in informacijska pismenost. Pravna praksa: PP: časopis za pravna vprašanja ISSN 0352-0730, Leto 38, št. 33 (5. sep. 2019), str. 38.
  • Madronič, Petra (2016): Medijska pismenost vzgojiteljic. Educa: strokovna revija za področje varstva, vzgoje in izobraževanja predšolskih otrok in otrok na razredni stopnji osnovne šole. – ISSN 0353-9369. Letn. 25, št. ¾ (sep./okt. 2016) str. 42-45.
  • Madronič, Petra  (2017): Medijska pismenost v vrtcu. Vzgojiteljica: revija za dobro prakso v vrtcih. ISSN 1580-6065. Letn. 19, št. 2 (mar.-apr. 2017), str. 15-17.
  • Majcenovič Kline, Barbara  (2022): The challenges and pitfalls of media literacy. IATEFL Slovenia newsletter. ISSN 1855-6833. Letn. 17, št. 1 (summer 2022), str. 25-27
  • McGowan, Tara M. (2019): Time travels with kamishibai: the ongoing adventures of a magical moving medium. Amfiteater: revija za teorijo scenskih umetnosti = journal of performing arts theory ISSN 1855-4539. Letn. 7, št. 1 (2019), str. 48-63.
  • Meden, Jurij (2009): Društvo za širjenje filmske kulture KINO! Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela ISSN: 0350-5065. Letn. 40, št. 1 (2009), str. 51-52.
  • Mešić, Jasmina (2011): Varni na internetu: nacionalni program ozaveščanja o informacijski varnosti. Medijska vzgoja in produkcija ISSN: 1855-3354. Letn. 4, št. 2 (maj 2011), str. 12-14.
  • Miklič, Maja in Žumer, Maja (2006): Spletni iskalniki za otroke. Šolska knjižnica ISSN: 0353-8958. Letn. 16, št. 1 (marec 2006), str. 16-24.
  • Mikulič, Anita (2008): Poglej si z novimi očmi! : Vodnik za poučevanje tri- do enajstletnih otrok o filmu in televiziji. Andragoška spoznanja : prva slovenska revija za izobraževanje odraslih = Journal of adult education in Slovenia ISSN: 1318-5160. Letn. 14, št. 3/4 (2008), str. 135-136.
  • Mikulič, Anita (2008): Spodbuda k vzgoji za medije : nikoli ni prepozno za izostritev kritičnega pogleda na množične medije. Andragoška spoznanja : prva slovenska revija za izobraževanje odraslih = Journal of adult education in Slovenia ISSN: 1318-5160. Letn. 14, št. 1/2 (2008), str. 95-97.
  • Mikulič, Anita (2008): Spodbuda k vzgoji za medije. Vzgoja: revija za učitelje, vzgojitelje in starše ISSN: 1580-0482. Letn. 10, št. 37 (1) (mar. 2008), str. 38-40.
  • Mikulič, Anita (2008): Spodbuda k vzgoji za medije: nikoli ni prepozno za izostritev kritičnega pogleda na množične medije. TI=Andragoška spoznanja : prva slovenska revija za izobraževanje odraslih = Journal of adult education in Slovenia ISSN: 1318-5160. Letn. 14, št. 1/2 (2008), str. 95-97.
  • Mikulič, Anita (2008): Vzgoja za medije : že za predšolske otroke? Vzgoja : revija za učitelje, vzgojitelje in starše ISSN: 1580-0482. Letn. 10, št. 38 (2) (maj 2008), str. 39-40.
  • Mikulič, Anita (2009): Potreba po vzgoji za medije je potreba sodobnega časa. Vzgoja in izobraževanje: revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela ISSN: 0350-5065. Letn. 40, št. 1 (2009), str. 39-41.
  • Medijska in informacijska pismenost – MiPi (2022): Koliko zvezdic pa vas prepriča k spletnemu nakupu? AKOS MP, 18. avgust 2022
  • Medijska in informacijska pismenost – MiPi (2022): Ste že slišali za sadfishing? AKOS MP, 11. avgust 2022.
  • Mlekuž, Ana (2016): Kako lahko s pomočjo medijske pismenosti opolnomočimo mlade. Udejanjanje inovativnih učnih okolij kot izziv vrtcev, šol in izobraževalnega sistema: zbornik povzetkov, str. 58-59.
  • Mlekuž, Ana (2018): Critical media literacy: a new tool and pedagogy for tackling ESL. Early school leaving: contemporary European perspectives: [scientific monograph], str. 337-352.
  • Novak, Romana (2006): Spletne strani parlamentov namenjene otrokom in mladini. Zbornik referatov … ISSN: 1580-1187 (2006).- str. 42-51.
  • Oblak Črnič, Tanja, Katja Koren Ošljak in Maša Sajko (2019): Opismenjevanje digitalnih domorodcev: stanje in alternative na ravni osnovnošolskega izobraževanja. Izzivi in priložnosti uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije v pedagoškem procesu na področju naravoslovja, tehnologije in matematike, Str. 209-232.
  • Oblak Črnič, Tanja, Katja Koren Ošljak in Nika Šušterčič (2022): Medijski repertoarji v času navzkrižnih medijskih praks: študija med osnovnošolci in dijaki. Družboslovne razprave = Social science forum ISSN 0352-3608, Letn. 38, št. 100 (2022), str. 23-54.
  • Ocvirk, Drago (2001): Medijska pismenost. Provincialni razgledi ISSN: C501-9389.- št. 66 (mar. 2001), str. 12-13.
  • Pavlič Škerjanc, Katja (2007): Medijska kultura v gimnazijskem kurikulu. Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela ISSN: 0350-5065. Letn. 38, Št. 6 (2007), str. 6.
  • Pavlič Škerjanc, Katja (2009): Medijska vzgoja si utira pot v gimnazije. Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela ISSN: 0350-5065. Letn. 40, št. 1 (2009), str. 42-44.
  • Perić, Mojca (2006): Oglaševanje in otroci. Pedagoška obzorja = Didactica Slovenica: časopis za didaktiko in metodiko ISSN: 0353-1392. Letn. 21, [št.] 3/4 (2006), str. 131-144.
  • Petković, Brankica in Sandra Bašić-Hrvatin (2019): Media and information literacy in the Western Balkans: unrealized emancipatory potential: regional overview. Media and information literacy in the Western Balkans: unrealized emancipatory potential. Str. 9-51.
  • Petric, Brigita (2012): Preprečimo zlorabe otrok na spletu. Varnost [Elektronski vir] ISSN: 2232-318X. Letn. 60, št. 4 (2012), str. 48-49.
  • Pivec, Franci (2010): Medijska vzgoja. V: Mentor : mesečnik za vprašanja literature in mentorstva ISSN: 0351-367X. Letn. 31, št. 4 (2010), str. 1-4.
  • Poler Kovačič, Melita, Nada Zgrabljić, Karmen Erjavec (2013): Information Literacy in Croatia: an Ideological Approach. J. lang. identity educ., 2012, Letn. 11, no. 3, str. 151-166.
  • Praprotnik, Tadej (2018): Družbeni mediji kot sodobni poštarji: vas bodo novice na Facebooku res našle? Gerontologia ISSN 0784-0039, Letn. 34, no. 4 (2020), str. 328-332.
  • Ranfl, Rajko (1995): Vzgoja za medije. 16, Pogled skozi fotoaparat. Otrok in družina: revija za družinsko in družbeno vzgojo ISSN: 0030-6681.Letn. 45 [i.e. 44], št. 9 (september 1995), str. 8-9.
  • Ranfl, Rajko (1995): Vzgoja za medije. 17, Pogled skozi fotoaparat. Otrok in družina: revija za družinsko in družbeno vzgojo ISSN: 0030-6681. Letn. 45 [i.e. 44], št. 10 (oktober 1995), str. 16-17.
  • Ranfl, Rajko (1995): Vzgoja za medije. 19, Teveoko vas gleda! Otrok in družina: revija za družinsko in družbeno vzgojo ISSN: 0030-6681. Letn. 45 [i.e. 44], št. 12 (december 1995).
  • Ranfl, Rajko (1995): Vzgoja za medije. Pogled skozi kamero. Otrok in družina: revija za družinsko in družbeno vzgojo ISSN: 0030-6681. Letn. 45 [i.e. 44], št. 11 (november 1995), str. 16-17.
  • Repše, Hana (2009): Vzgojno-izobraževalni program animiranega filma Slon. Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela ISSN: 0350-5065. Letn. 40, št. 1 (2009), str. 53-54.
  • Rek, Mateja (2010): Množični mediji in moralna panika. Medijska vzgoja in produkcija. (2010) št. 3, str. 4-8.
  • Rek, Mateja (2016): Unwanted behaviour among youth: influence of digital media consumption. Innovative issues and approaches in social sciences. Letn. 9, št. 3, str. 122-135. Dostopno prek: http://www.iiass.com/pdf/IIASS-2016-no3-art7.pdf
  • Rek Mateja, Kovačič Andrej (2018): Media and Preschool Children: The Role of Parents as Role Models and Educators. Medijske študije, Letn.. 9 št. 18, 2018. str. 27-43. Dostop prek: https://hrcak.srce.hr/file/318532
  • Rek, Mateja (2019): Challenges of Raising and Educating Children in Slovenia to Be Smart About Digital Media. Media Education as a Challenge, str. 265 – 282. Warsaw, Academy of Fine Arts in Warsaw: Polish National Commission for UNESCO. Dostopno prek: https://www.academia.edu/44862912/Challenges_of_Raising_and_Educating_Children_in_Slovenia_to_Be_Smart_About_Digital_Media
  • Rek, Mateja (2019): Media Education in Slovene Preschools: A Review of Four Studies. CEPS journal: Center for Educational Policy Studies Journal DOI: https://doi.org/10.26529/cepsj.659. Letn. 9, št. 1, str. 45-60.
  • Rek, Mateja, Matej Makarovič (ur.) in Borut Rončević (ur.) (2020): Digital gap: media habits of youth and senior citizens in Slovenia. Technology and social choices in the era of social transformations. Str. 15-31. Berlin, Lang. Dostop prek: https://www.peterlang.com/document/1111436.
  • Rek, Mateja, Mate Makarovič in Tea Golob (2021): Meta-reflexivity for resilience against disinformation. Comunicar, Media Education Research Journal. ISSN 1134-3478, Letn. 29, št. 66 (Jan. 2021), str. 103-112. Dostopno prek: https://www.academia.edu/44106059/Meta_reflexivity_for_resilience_against_disinformation
  • Rek, Mateja (2023): Parent empowerment can change media education. Politics in Central Europe. DOI 10.2478/pce-2023-0021. Letn. 19, št. 1S, str. 441-453.
  • Rot Gabrovec, Veronika (2010): Medijska pismenost ali Če lahko Jonas, lahko tudi jaz. V: TI=Otrok in knjiga: revija za vprašanja mladinske književnosti, književne vzgoje in s knjigo povezanih medijevISSN: 0351-5141. Letn. 37, št. 78/79 (2010), str. 28-42.
  • Rutar, Dušan (2009): Za kaj vse so filmi še dobri ali kako s pomočjo dobrih filmov spodbujati naravno zmožnost učencev za razmišljanje. Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela ISSN: 0350-5065. Letn. 40, št. 1 (2009), str. 59-63.
  • Sajko, Mako (1996): Vzgoja za medije. 20, Poslednja bitka črnega bivola. Otrok in družina : revija za družinsko in družbeno vzgojo ISSN: 0030-6681. Letn. 45, št. 2 (februar 1996), str. 16-17.
  • Senica, Saša (2022): Umetna inteligenca je samo orodje, kot kladivo. DELO, 30. januar 2022.
  • Sherifi, Zana, Elmedina Nikoçeviq-Kurti (2023): Attitudes of economics students to searching for jobs through social media: the case of Kosovo DOI 10.51936/tip.60.3.532. Letn. 60. št. 3 (2023), str. 532–547, 573.
  • Skrt, Radoš (2004): Otroci potrebujejo zaščito: otroška pornografija v internetu. Moj mikro ISSN: 0352-4833.- Letn. 20, št. 6 (jun. 2004), str. 50-52.
  • Slatinšek, Petra (2009): Moj kino je lahko kinobalon. Vzgoja in izobraževanje: revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela ISSN: 0350-5065. Letn. 40, št. 1 (2009), str. 52-53.
  • Stanković, Peter (2023): Slovenske narodnozabavne zasedbe na družbenih omrežjih. Dve domovini, razprave o izseljenstvu. ISSN 0353-6777 Letn. 58, str. 59–78.
  • Šinkovec, Silvo (2001): Ko nas reklame zasujejo: priprava srečanja na šoli za starše. Vzgoja: revija za učitelje, vzgojitelje in starše ISSN: 1580-0482.- Leto 3, št. 12 (dec. 2001), str. 21.
  • Škrlj, Gregor (2021): TikTok v knjižnici. Knjižničarske novice ISSN 2738-5523 (Sep. 2021).
  • Šori, Iztok in Mojca Pajnik (2019): Policies on citizenship, media and intercultural education: a comparative perspective of European states. Media education for equity and tolerance: theory, policy, and practices, Str. 19-49.
  • Špende, Branka (1998): Vzgoja za medije in otrokove pravice. Vzgoja in izobraževanje: revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela ISSN: 0350-5065. Letn. 28, št. 3 (1997), str. 59.
  • Štritof Čretnik, Vilma (2009): Kako pisati radijske igre za otroke in kako sploh priti do njih? Otrok in knjiga: revija za vprašanja mladinske književnosti, književne vzgoje in s knjigo povezanih medijev ISSN: 0351-5141. Letn. 36, št. 76 (2009), str. 82-84.
  • Tawitian, Elissa (2003): Vzgoja za medije. Zgodovina v šoli ISSN: 1318-1416. Letn. 12, št. 3/4 (2003), str. 79.
  • Trček, Petra (2016): Mladi so medijsko nepismeni: “Facebook ni medij”. Notranjsko-primorske novice ISSN 2385-9202. Letn. 3, št. 4, (22. apr. 2016), str. 6.
  • Verčič, Dejan (2008): Pasji dnevi : Patrija volitve in medijska pismenost : paradoks moči in morale. TI=Delo ISSN: 0350-7521. Letn. 50, št. 207 (6. sep. 2008) = TI=Sobotna priloga ISSN: 1580-3007, str. 10.
  • Vilar, Polona (2010): Informacijska in medijska pismenost. V: Šolska knjižnica ISSN: 0353-8958. Letn. 20, št. 1 (2010), str. 38-46.
  • Volčič, Zala (1996): Medijska vzgoja: Manca Košir (ur.): Otrok in mediji. Zveza prijateljev mladine Slovenije. Teorija in praksa : družboslovna revija ISSN: 0040-3598. Letn. 33, št. 3 (1996), str. 526-528.
  • Volčič, Zala in Erjavec, Karmen (2006): Media Education Success in Slovenia: What Next? Media dev., 2006, št. 1, str. 1-10.
  • Volčič, Zala in Erjavec, Karmen (1999): Ali je rešitev medijska pismenost? Zofa : časopis za zaprte kroge ISSN: 1408-953X-C501-574X. Letn. 3, št. 12 (apr. 1999), str. 48-50.
  • Vuger, Dario, Alenka Koželj (2023): Spektakel in čas v sodobni filozofiji. Phainomena (Ljubljana) DOI 10.32022/PHI32.2023.124-125.3. Letn. 32, št.124/125, str. 53-90.
  • Wakounig, Vladimir (2000): Medijska vzgoja – tematskemu delu na rob. Sodobna pedagogika = Journal of contemporary educational studies ISSN: 0038-0474. Letn. 51, št. 3 (2000), str. 6-8.
  • Zakrajšek, Srečo (2007): Informacijsko-komunikacijske tehnologije zahtevajo spremembe v ciljih, vsebini, organizaciji in delovanju izobraževalnega. Vzgoja in izobraževanje: revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela ISSN: 0350-5065. Let. 38, Št. 6 (2007), str. 4-9.
  • Zakrajšek, Srečo (2008): Na poti reviji Medijska vzgoja in produkcija. Medijska vzgoja in produkcija ISSN: 1855-3354. Let. 1, št. 1 (marec 2008), str. 2.
  • Zakrajšek, Srečo (2010): Izbirni predmeti: projektno delo na določenem področju: v programu medijske produkcije na IAM-Inštitut in akademija za multimedije. Medijska vzgoja in produkcija ISSN: 1855-3354. Let. 3, št. 2 (maj 2010), str. 4-9.
  • Zakrajšek, Srečo (2010): Možnosti za sodobno (tehnološko) prenovo slovenske gimnazije. Vzgoja in izobraževanje: revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela ISSN: 0350-5065. Let. 41, Št. 1 (2010), str. 20-24.
  • Zakrajšek, Srečo (2011): Izobraževanje in usposabljanje za uporabo elementov (multi)medijske produkcije v projektnem delu. S projekti zavezani k uspehu – tudi v krizi: zbirka predavanj, str. 142-149.
  • Žilič Fišer, Suzana (2018): Ste pripravljeni na digitalni svet? Fokuspokus: spletna revija. ISSN 2464-0042. (6. 6. 2018), str. 1-2.

Video in filmi

  • 10. 2. 2024 je potekal projekt RTV SLO Digitalno varni, ki je v televizijskih, radijskih in spletnih vsebinah obeležil dan varne rabe interneta. V sklopu njegove realizacije so nastale številne informativne in izobraževalne AV vsebine, dostopne v arhivu javne radiotelevizijeGlej tudi povezavo

Drugo

Dogodek Brez okvirjev

10. 10. 2023 je na Svetovni dan duševnega zdravja v Kulturnem domu v Novi Gorici potekal dogodek v soorganizaciji Zdravstvenega doma Nova Gorica, Mladinskega Centra Nova Gorica, Nacionalnega inštituta za javno zdravje – NIJZ (OE Nova Gorica) in Kulturnega doma Nova Gorica imenovan Brez okvirjev, ki je izpostavil posledice in tveganja prekomerne uporabe naprav (telefonov, tablic, računalnikov) pri otrocih in mladostnikih. Na odru so o tej tematiki spregovorili različni strokovnjaki, tako predstavniki medicinske stroke kot tudi drugih področij. Program: Neugodni učinki zaslonov, kot jih vidimo pediatri – Vanja Kogoj Jug, dr. med., spec. pediatrije in Eva Brecelj, dr. med., spec. pediatrije; Prekomerna raba zaslonov in duševno zdravje otrok in mladostnikov – Jasna Gidaković Prašović, dr. med. spec. psihiater in Tina Avbar, univ. dipl. psih, specialistka klinične psihologije; Kakovostne digitalne vsebine za otroke – mag. Martina Peštaj, medijska psihologinja – urednica uredništva otroških in mladinskih oddaj na Televiziji Slovenija; Screen Media Activity in Youth: A Critical Review of Mental Health and Neuroscience Findings – dr. Martin Paulus, dr. med., spec. psihiater; Kaj se dogaja v možganih, ko gledamo ekran – doc. dr. Tina Bergant, dr. med., spec. pediatrije in spec. fizikalne in rehabilitacijske medicine; Viri pomoči – Andrejka Prijon, predstavnica NIJZ OE Nova Gorica. Dogodek je povezoval Blaž Maljevac, urednik uredništva dnevnega programa Radia Koper.

Delite med prijatelje!