V sredo, 24. 9. 2014 smo organizirali delavnico Kako lahko podeseterimo svoj vpliv, če poznamo prepričanja in vrednote (ACTION© PRO-ACT© delavnica).
Če bi v enem stavku kratko opisali piramido, ki jo je zrisal Robert Dilts že tri desetletja nazaj, bi morda lahko rekli preprosto: identiteta podpira vrednote in prepričanja, le-ta pa sposobnosti, obnašanje in s tem povezane odločitve, ki nam potem »prinesejo« okolje, v katerem živimo.
Si predstavljate, kako se poveča vaš vpliv, če poznate na primer vrednote vašega sogovornika in jih povežete s tem, kar želite? Ste morda začutili, da bi lahko tudi bolje vplivali nase, če bi poznali, kako in zakaj se odločate ter obnašate kot se?
Morda ste že slišali, da medijem za popolni vpliv manjkajo le še informacije o naših prepričanjih in vrednotah. In koliko so za oglaševalce vredne te informacije? Vsak uporabnik Facebooka je v trenutku, ko odpre nov profil, v povprečju vreden za oglaševalce 50 $. Verjetno si lahko mislite, da ni naključje, da vsi internetni velikani začenjajo personalizirati oglasna sporočila, ki vam že sedaj sledijo. V nekaj letih bo anonimnost za večino preteklost in oglasi, ki bodo ciljali natanko na določena prepričanja in vrednote, bodo pripravljeni samo za vas. Oglaševalci bodo vedeli, da imate fantka starega 5 let in v trenutku, ko boste v iskalni niz vtipkali na primer »prehlad«, bo sistem za vas izdelal oglas, v katerem bo 5-letni fant kihnil, mama mu bo prinesla zdravilo in otrok se ji bo zahvalil s toplino: “mama, mama … moja najboljša mama, ker si mi prinesla…”.
Spremljajte delavnice in dogodke na Kolendar-dogodkov.
Najnovejši komentarji